Sunday, September 19, 2010

Hvor blir ukene av?

Enda en uke nærmer seg slutten, og en ny er på vei. Jeg har nå jobbet i fem og en halv uke, og disse har fløyet avgårde. Spesielt de to siste ukene har sanden i timeglasset runnet ekstra fort. Håper at denne uken bir roligere.

Selv om uken som har gått har vært veldig travelt, har det likevel skjedd mye kjekt! Det har vært bursdagsfeiring hos Ann Torill som ble 26 år !! :) Hipp hurra!! Ellers så har vi hatt jentekveld med noen av jentene fra samfunnsfagtimen. May Renate har fått baby i sommer, og det var første gang jeg så den lille prinsessen. Utrolig søt jente, og vanvittig kjekt å treffe samfunnsjentene igjen.

Ellers så har jeg og mor i helgen vært en tur i Haugesund for å besøke mormor. Lenge siden jeg har vært der oppe nå, så det var utrolig koselig. Fikk ikke tid til å treffe så mange andre der oppe, men det får jeg heller ta igjen en annen gang.

Håper på en herlig og roligere uke denne gang :)

No comments: