Sunday, September 26, 2010

Helgen er over igjen

Helgen er over. Jeg har hatt tre treningstimer. Skikkelig herlig å ha tid til mye trening igjen. Føler meg så mye bedre når treningen er gjort. Denne uken skal jeg også ha tre timer i tillegg til Team dance timen på onsdag. Fredag blir nok uten tvil den heftigste. Da er det "Hips don`t lie" time på Frisk helsesenter. Vel verdt å få med seg. Det blir en time med mye hofter, my vrikking og sinnsykt bra musikk!! Jeg gleeeeder meg :))

Ellers så var jeg med Ann Torill på Krik, og fikk spilt volleyball. Det var veldig kjekt. I går var det rydding og vasking på planen. Det tok litt tid. Tørket støv av persienner og vasket vindu. Det tar tid!!

Etter mange travle uker der jeg bare så vidt har hatt tid til å slappe av og flere timer med hodet i vaskebøtta droppet jeg Stavangertur, og reiste hjem til mor og far. Deilig og avslappende. I dag fikk jeg slappet av på sofaen, forberedt noen timer, middagsbesøk hos farmor, treningstime på Sandnes og litt mer avslapping og forberdelse til jobb.

Neste helg er stort sett planlagt, og det blir skikkelig kjekt!! :))

I morgen skal vi på kompetansehevingkurs etter undervisning. Det er Mona Røsseland som skal ha det. Hun samme som gav oss et vannvittig bra kurs første dag etter sommeren. Blir kjekt. Utrolig insipirerende å høre på henne:)

No comments: