Saturday, January 01, 2011

2010 i ord og bilder

Året 2010

Et resymé av et år som har gått vannvittig fort.

Året startet med verdens beste gjeng. Tine, Lisa, Stian, Maren, Magnus og jeg startet året med sang og spill, latter, sukker, vin, champagne og en fantastisk stemning. Jeg var for en gangs skyld skikkelig dårlig i fantasi- noe Tine gang på gang har tatt opp i løpet av året når vi skal spille. Første året uten Eli. Vi var veldig fokusert på at dette skulle bli ei god feiring. Det var året som skulle bli mye bedre enn 2009. Året som skulle rette opp det triste som skjedde i 2009. 2009 ble et år med oppturer, men også nedturer. Måned for måned skal jeg ta for meg året.

Januar 2010
Høydepunktet fra denne måneden må være Londonturen til Tine og meg i slutten av måneden. Tross at vi begge skulle ha eksamener i februar så reiste vi av gårde til London – for tredje gang. Fantastisk! Vi var nok begge litt preget av at vi var slitne, men vi hadde det utrolig kjekt allikevel. Vi bodde på et helt ok hotell. Egentlig et typisk oss hotell. Kan ikke skryte mye over de hotellene vi pleier å ende opp på, men så er det ikke der vi tilbringer mest tid heller. På planen stod Primark, Hard Rock café, Starbucks og musikalen Les Miserables.

Det ble en del shopping, et utrolig bra musikalbesøk og gode frappuchinos på Starbucks. Vi fikk oss også en tur ut på byen. Noen glimt fra turen:





Det kommer mer etter hvert.

No comments: